Eljött az idő amikor úgy döntöttem szennyezem az internet környezetét egy kis zajjal. rmélem mások is élvezik ennek áldásos hatását. Mivel elég sokat keresgélek a zenék közt leírom a rövid történetüket hogyan is találtam rájuk a youtube szeméttelepén. Tehát az első Ayria - Horrible dream nos eddig ez a név nem mondott nekem semmit igaz nem is kérdeztem. Szoval régi nagy kedvencem a VNv nation gondoltam keressünk kis industrialt na meg is találtam, de épp nem volt hangulatom hozzá. akkor variáltam a keresésen minthog Industrial EBM és paff megtaláltam azóta a fejemben van es nem birom kiszedni onnan.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenebeteg.blog.hu/api/trackback/id/tr251761846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása