Inner universe

2010.02.19. 17:03

Ki ne ismerné a ghost in the Shellt? Talán csak az nem, aki teljes testével elutasítja az animet mint művészetet. Nos ebből készült egy sorozat a Stand alone complex amit technikai okok miatt nem tudtam megnézni nem találtam olyan feliratot ami ne csuszott volna el. De a nyitó zenéje magágval ragadt és jó sok időt töltöttem utána azzal, hogy az Origa nevu egyuttestol beszerezzek még néhány dalt. Nos az érdekes ebben hogy még nem találtam olyan embert akinek ne tetszett volna az origa zenéje. Annyira tetszett nekik hogy én meg simán megutáltam miután már a csapból is ez vízhangzott :) De beteszem az Inner Universet ami a stand Alone Complex nyitódala. Ha egyszer beindulna a Blog és igény lenne rá szívesen töltök fel origa -t a kedvetekér.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenebeteg.blog.hu/api/trackback/id/tr791773991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása